
Uncategorized
طراحی غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه بعنوان پديده اى كه امروزه ، نقش غير قابل انكارى در توسعه مبادلات بين المللى، كسب در آمـدهاى ارزى،ايجاد فرصت ها شغل متعدد، سترش فناور
شرکت در نمایشگاه فواید بسیاری برای کسب و کارها خواهد داشت، حضور در نمایشگاه، خواه کوچک یا بزرگ، به شرکت ها ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید می بخشد تا بتوانند برندی قابل اعتماد بسازند. اما کسب و کارهای بسیاری به دلیل هزینه های این کار، در نمایشگاه شرکت نمی کنند، علیرغم اینکه شرکت در نمایشگاه فرآیند کم هزینه ای نیست اما مانند بیشتر اشکال بازاریابی، با اتخاذ روش درست، شرکت در نمایشگاه میتواند گزینه ای بسیار سودمندی باشد.
نمایشگاه بعنوان پديده اى كه امروزه ، نقش غير قابل انكارى در توسعه مبادلات بين المللى، كسب در آمـدهاى ارزى،ايجاد فرصت ها شغل متعدد، سترش فناور